Inspiratie en beleving
“De oude shop was eigenlijk alleen een website met een logo en een schap producten”, vertelt eigenaar Patrick van den Elzen aan Twinkle. “Er zat weinig beleving in. Dat hebben we nu veranderd. We zetten met onze nieuwe huisstijl in op inspiratie en beleving. Dat zie je al op de homepage; de productcategorieën in het menu zijn samengevoegd onder één ‘Shop’. Dat geeft rust.”
Voortaan wordt er ook meer aandacht besteed aan het verhaal achter de producten. Zo zijn er productreviews te vinden en artikelen met mannen over hun dagelijkse verzorging. “Binnenkort publiceren we een gesprek met een bekende cabaretier. Later willen we ook klanten interviewen”, klinkt het.
De website werkt nu ook met een responsive design, waardoor hij eenvoudiger te bezoeken is via een mobiel apparaat. Voorheen was dat niet het geval. De nieuwe site zal ook vertaald worden naar het Engels en het Duits, zodat er verdere internationale expansie kan komen. Jackz verkoopt nu al in België en Nederland, maar wil midden volgend jaar ook aan de slag in Duitsland.