Meerdere verschuivingen
Van de Wiel is sinds 1 juni 2015 aan de slag bij Kijkshop: daarvoor werkte hij onder meer bij Pabo en bij de muziekketen Bax-shop, waar hij verantwoordelijk was voor de marketing. Hij krijgt nu als taak om de online strategie van Kijkshop verder uit te werken.
De toetreding van Van de Wiel is niet de enige verschuiving binnen Kijkshop: Marcel Visser is sinds vorige maand aan de slag als commercieel directeur. Daarvoor werkte hij onder andere bij TomTom en Intel. Robin Tichler verlaat dan weer het bedrijf: hij was een tijdje ad-interim COO, maar laat Kijkshop nu dus achter zich. Zijn taken zullen binnen de directie verdeeld worden, leerde Twinkle.
Sinds begin dit jaar is Kijkshop in handen van het Zweedse private-equitybedrijf Listérus & Partners Capital Advisors. Zij voeren nu flink wat veranderingen door, in de hoop van Kijkshop een bedrijf met een sterke omnichannelstrategie te maken.