Ook persoonlijke shop
De video’s zullen niet alleen te zien zijn op de website van Wehkamp.nl, maar zullen ook verspreid worden via verschillende sociale media. Eind vorig jaar lanceerde Wehkamp al een Youtube-kanaal in samenwerking met een aantal vloggers: dat kanaal is ondertussen volledig geïntegreerd in de website.
“We werken heel bewust samen met vloggers die hun eigen kanaal hebben ontwikkeld. Zij weten als geen ander wat het is om interessante content te ontwikkelen om hiermee hun fans te inspireren. De vier influentials hebben hun sporen al meer dan verdiend en worden op de voet gevolgd door duizenden fans. De meiden krijgen allemaal hun eigen redactionele pagina en persoonlijke shop op wehkamp.nl waarin ze hun favoriete producten laten zien, video’s kunnen plaatsen en waar ze de lezer extra tips en informatie kunnen geven”, zegt Puck Landewé, teamleider redactie bij Whekamp.
De vier vloggers waar Wehkamp mee samenwerkt zijn Mascha (Beautygloss), Cynthia (Misslipgloss), Sanny (Sanny zoekt geluk) en Anna (Anna Nooshin).