Het modemerk Don’t call me Jennyfer wordt toch weer gewoon Jennyfer. Hoewel de naamsverandering al dateert uit 2019, zijn de klanten nooit op het beleefde verzoek uit de naam ingegaan.
Terug naar de roots
In 2019 voerde het Franse kledinglabel Jennyfer een rebranding door, die onder de naam Don’t call me Jennyfer voor een modernere en jongere positionering moest zorgen. Aangezien klanten het merk echter gewoon Jennyfer zijn blijven noemen, keert het enseigne nu maar terug naar de oorspronkelijke naam, maar dan wel met een nieuw logo en nieuwe merkidentiteit.
Voor algemeen directeur Yann Pasco betekent het een terugkeer naar de essentie van het merk en een herbevestiging van jonge vrouwen tussen de 10 en 25 jaar als doelgroep, bericht LSA. In juli 2023 kwam Jennyfer onder curatele te staan, een procedure die pas in juli dit jaar werd afgerond met het aantreden van een nieuwe aandeelhouder en een nieuwe directie.
Tot vorig jaar had Jennyfer vijf winkels in België, vandaag zijn er enkel nog in Brussel en in Charleroi. In totaal heeft de keten 300 winkels, waarvan 220 in Frankrijk.