De Antwerpse multimerkenboetiek SKM heeft na de winkel ook de bistro in een nieuw jasje gestoken. Kunst krijgt er een prominente plaats.
Fusion van mode en horeca
Na een grondige facelift voor de winkelvloer eerder dit jaar onthult SKM nu ook zijn gerenoveerde bistro. “Onze nieuwe bistro is als thuiskomen in je woonkamer”, meent zaakvoerder Dominique Somers. “Gezellig, warm, … kortom een plek waar je graag vertoeft. We hopen dat onze bistro een plek wordt waar mensen samenkomen, ontspannen en geïnspireerd raken!”
Als rustmoment tussen het shoppen door wil het decor daarom vooral verfijnd en ontspannend zijn, met gezellige hoekjes, kantjes, sfeerverlichting en aangepaste achtergrondmuziek. Zelfs de nieuwe geluidsinstallatie draagt bij aan de huiselijke vibe. Het horecaconcept is bovendien getransformeerd tot een platform waar opkomende kunstenaars hun werk kunnen laten zien.
De grootste multimerkenboetiek van het land wil zo een “fusion van mode, horeca, verzorgingsproducten én zelfs kunst” bieden, een “unieke experience die het traditioneel winkelen overstijgt”. SKM verkoopt meer dan 250 modemerken voor het hele gezin, en daarnaast ook lifestyle-artikelen, accessoires en de verzorgingsproducten van RainPharma.