Kledingmerk Miss Etam lanceert een nieuwe huisstijl met een nieuw logo, een vernieuwde website en een nieuwe inrichting voor de winkels, die stapsgewijs zal worden ingevoerd. Zo wil het merk meer beleving toevoegen voor de klanten.
Meer aandacht voor merkbeleving
Miss Etam wil meer aandacht besteden aan merkbeleving om de missie ‘Mooi jezelf zijn’ uit te dragen. Het merk wil helpen het mooiste in iedere vrouw naar boven te halen met mode voor ieder moment van de dag, voor ieder figuur en type en voor de juiste prijs. De nieuwe huisstijl, waaronder de nieuwe vormgeving voor de fysieke- en online communicatie en het nieuwe logo, sluit aan bij deze ontwikkeling. Met de nieuwe communicatie wil het merk dichter bij de doelgroep komen en beter met klanten communiceren over wat ‘Mooi jezelf zijn’ voor hen betekent.
Miss Etam telt 99 winkels in Nederland en heeft een webshop. Het merk dat in ons land een historie van meer dan negentig jaar kent, heeft een naamsbekendheid van bijna honderd procent. Het staat volgens het winkelend publiek dan ook in de top tien van meest onmisbare merken.