Zeeman heeft het Nederlandse modewereldje dit weekend goed bij de lurven genomen. Tijdens Amsterdam International Fashion Week stapte de textielketen zowaar mee op de prestigieuze catwalk, zonder dat iemand het door had. Simpelweg om aan te tonen dat ‘er goed uitzien niet duur hoeft te zijn’.
Speciaal voor de gelegenheid creëerde Zeeman een nieuw prêt-à-portermerk, onder de naam Frank. Het merk werd met heel wat tamtam aangekondigd en zou op de catwalk van de Fashion Week voor het eerst het daglicht zien. De knappe communicatie verzweeg in alle talen elke band met de discount-moderetailer en wekte de verwachting een nieuwe luxedesignmerk te lanceren.
Ook tijdens het défilé kon Zeeman de schijn hoog houden. Pas aan het eind reveleerde Frank zijn geheim. Een geslaagde stunt, zo klinkt het eensluidend. Om er ook nog munt uit te slaan, biedt Zeeman de Frank-collectie te koop aan in zijn webshop.
{youtubejw}f1lJxbX04lE{/youtubejw}