Kazidomi wil Belgisch marktleider worden in milieuvriendelijke babyproducten. Om dat te bereiken, lanceert de webshop nu een luierabonnement – naar eigen zeggen als eerste in het land.
Tien keer meer
Enkele maanden geleden nam Kazidomi de Franse specialist in babyartikelen Bébé au Naturel over. Nu gaat de expansie verder: de webshop heeft zijn zinnen gezet op de verovering van de Belgische markt voor gezonde producten voor baby’s. Het wapen: een abonnement op milieuvriendelijke wegwerpluiers.
Bébé au Naturel produceert sinds 2021 in Bretagne onder andere duurzame wegwerpluiers, die vanaf 0,24 euro per stuk toch betaalbaar horen te zijn. Door de luiers nu aan te bieden in abonnementsvorm, heeft nieuwe eigenaar Kazidomi naar eigen zeggen een Belgische primeur te pakken. Klanten krijgen maandelijks 150 luiers thuisgeleverd.
De babybranche vertegenwoordigt inmiddels 10% van Kazidomi’s omzet, maar nu wil het bedrijf de volumes in België de komende twaalf maanden liefst vertienvoudigen. Dochtermerk Bébé au Naturel moet “de belangrijkste onlinespeler voor natuurlijke en gezonde babyproducten worden”, die elke nieuwe jonge ouder in België tegen 2024 kent. “Een ambitieus maar realistisch plan, aangezien er maar weinig spelers zijn op de Belgische markt”, zegt Alain Etienne, medeoprichter van Kazidomi.