Digitalisering van A tot Z, van Amazon tot Zalando
Digitalisering van A tot Z, van Amazon tot Zalando: dat is het centrale thema op dit congres, met de klantreis als rode draad: de “omniconsument” denkt immers niet in kanalen maar koestert wel hoge verwachtingen op het vlak van service, personalisering en een naadloze winkelervaring.
Hoe ziet het nieuwe normaal in e-commerce eruit? Welke rol voor marktplaatsen? Hoe verandert de functie van de fysieke winkel in een omnichannel-context?
Programma
Timetable
10u00 – 10u30: Welcome
10u30 – 11u00: Roundtable: AMAZON – Eva Faict / GAZINI – Christophe De Smet / GIMBER – Annabel Soenen
11u00 – 11u30: BLABLOOM – Kim Smeets
11u30 – 12u00: CM.COM – Rutger De Ruiter
12u00 – 13u00: Lunch break
13u00 – 13u30: HYBRID MEDIA – Bart De Ceulaer en X2O – Tom Vanrobaeys
13u30 – 14u00: OCADO – Gregor Ultizka
14u00 – 14u30: SHOPOPOP – Sacha Buyck
14u30 – 15u00: Break
15u00 – 15u30: VAIMO – Steven Volders
15u30 – 16u00: ZALANDO – Fabio Baum
16u00 – 17u30: Networking, drinks and bites